вівторок, 6 грудня 2016 р.

«Подорож океаном комп'ютерних знань»

Виховний захід
«Подорож океаном  комп'ютерних знань»
Мета:
1) виховна: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння;
2)    навчальна:    навчання   швидко   знаходити   вірну   відповідь   на поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей;
3) розвиваюча: розвивання спритності, творчої активності.
  Форма проведення: змагання.
  Місце проведення: клас інформатики.

Сценарій заходу
Ведучий 2. Тож почнімо конкурс операторів за назвою "Подорож океаном комп'ютерних знань". Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп'ютерних знань на чудовому кораблі.
Ведучий 1. Перш за все нам потрібно познайомитися з учасниками конкурсу, тобто командами. Для цієї подорожі нам потрібно обрати капітанів та придумати командам назву своїх кораблів. (Представлення команд).
Ведучий 2. Та яке змагання без журі? Оцінити ваші вміння, знання люб'язно погодилися:  
Ведучий 1. Команди познайомилися одна з одною. Отже, можна розпочинати конкурс. Ми розпочнемо його з острова „Розминки". Мешканці острова просять розібратися з запитаннями, яким вони не можуть дати раду. Вам необхідно дати правильні відповіді на поставлені запитання. Журі стежить за відповідями учасників та веде підрахунки. За правильну відповідь - 1 бал.
*      *       *
Я малюю діаграми,
Знаю формули й доданки.
Підрахую як годиться –
Електронна  я ……………… (таблиця)
*      *       *
Нас зібралося багато,
Як же всіх порахувати?
Об’єднати всіх нас гарних
Може тільки база ……………. (даних)
*      *       *
Промені і сонце-коло
Намалюємо ми скоро.
Творчий маю я характер,
Бо графічний я …………… (редактор)
*      *       *
Я пишу листи і вірші,
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ,
Як усім потрібен ………….. (Word)
*      *       *
Коли треба показати
Слайди про усі формати –  
В допомозі не відмовить
Вам ніколи …………… (Power Point)
*      *       *

А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
Така клавішна структура.
Звісно ж, це …………… (клавіатура)
*      *       *
Я показую об’єкти,
Фото-, відеопроекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний - …………… (монітор)
*      *       *
Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний …………. (блок)
*      *       *
Я магнітний бутерброд,
Та мене не з’їсть ваш рот.
Файли й папки – це дієта
Для магнітної ………….. (дискети)
*      *       *
Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
Ковзаю по столу трішки,
Бо комп’ютерна я ………….. (мишка)
Ведучий 2. Антична мудрість говорить: "Знання - це сила". Ви показали наскільки ви сильні знаннями. Ми з вами вже відвідали перший острів та отримали перші бали. Доведеться добре попрацювати й надалі, щоб їх було більше, ніж у команди суперника.
Ведучий 1. Зараз нам необхідно зайти в порт "Ерудит". Для того, щоб мати враження про вас, мешканці надали вам слова Ваше завдання Потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше інформатичних термінів. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.








«П’ятнадцятка»

И
Р
А
М
Р
О
Б
Є
К
Т
О
Р
Т
Г
О
Т
О
Ц
О
Л
Ф
М
О
Н
І
Б
П
О
С
Л
М
Г
І
Я
І
Н
А
Т
С
Н
Л
А
П
К
А
О
Л
Е
С
П
У
Л
Й
А
Ф
О
Р
Л
А
Т
Д
А
О
Р
О
Т
Я
Д
Р
Л
К
М
Е
Н
Ю
Е
М
Т
Т
Р
К
Ц
І
Я
И
Т
А
Р
В
А
М
А
К
П
О
Н
Г
А
М
К
О
Т
А
І
Л
Г
Р
Е
Р
С
М
И
Н
Н
А
В
У
И
С
К
О
В
С
И
Т
А
Ш
Я
К
И
Р
Р
Д
Р
Е
Р
Е
Т
Н
И
К
А
Т
А
Л
К
А
О
И
Т
П
Р
Р
И
Д
П
Л
К
А
В
Ж
І
Р
Н
А
П
Л
І
С
О
Н
І
Є
Й
О
Р
У
В
К
М
С
Е
Й
К
О
М
А
Н
Д
А
П
Т
А
А
А
И
М
К
О
В
О
Д
Т
Е
Р
И
С
Ч
З
К
Д
В
И
Н
А
В
Е
Ц
Ь
О
К
О
Т
І
В


Наш корабель пройшов ще одне нелегке випробування.
Ведучий 2. По курсу острів "Музичний". На цьому острові мешканці вимагають від вас знань. Але не турбуйтеся, вам необхідно лише згадати та написати слова з інформатики, які б містили ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. Перемагає та команда, яка більше придумала слів за 2 хвилини. Конкурс оцінюється в 2 бали.
(Підведення підсумку за 2 і 3 конкурси).
Ведучий 1. Обережно, праворуч від кораблів мілина. Щоб не сісти на мілину, треба обов'язково пройти "Реставрацію". Кожну команду очолює капітан. Давайте перевіримо їх логічне мислення. Перед вами пронумеровані малюнки.  Переможе в цьому конкурсі той, хто придумає найвлучнішу назву хоча б до одного з них.

Ведучий 2. Наші кораблі, пройшовши всі випробування, до того ж не сівши на мілину, потрапили на останній острів "Літературний". Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я. Виграє та команда, яка першою складе усі прислів'я.
Команда І.
І. Що натискаєш - те й маєш.
2. Натиснеш кнопку - отримаєш результат.
3. Людина припускає, а комп'ютер розподіляє.
4. Один комп'ютер добре, а два краще.
5. Інформатика - мати всіх фанатиків.
6. Комп’ютеру слово, а він тобі 1000.
7. Рослина тягнеться до сонця, а учень до комп'ютера
Команда II.
1. Людина красна розумом, а комп'ютер - пам'яттю.
2. У невмілого інформатика очі не болять.
З. Учи інформатику не до старості, а до смерті.
4. Комп’ютер усьому голова.
5. Звикай до комп'ютера змолоду - не будеш знати на старості голоду.
6. На комп'ютері не мудруй багато, а працюй завзято.
7. У комп'ютерному класі будеш працювати вволю, то матимеш долю.
(Підведення підсумку за 5 конкурс).
 
Ведучий 1. Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми з вами покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп'ютерних знань!
А зараз слово надається журі,
(Нагородження переможців і учасників).
Ведучий 2. На жаль, гра закінчилася. Та ми побували на багатьох островах, дізналися багато нового та, звичайно ж, вдосконалили свої знання. До нових зустрічей!


Немає коментарів:

Дописати коментар